Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Gün içinde çok denk geldiğim bir kitaptı ve alıp okudum. Bitirir bitirmez aklıma ilk gelen şey, iyiki suan bu hayatı yaşıyorum! Oldu. Hayatımız herseyiyle bizlere ait çünkü yanlışlarımızla, dogrularımızla, pismanliklarımızla...
Noraaa. Pişmanlıklar silsilesinden geçen bir kadın. Öğretmen, Anne, buzul bilimci ,zengin,ünlü nice hayatlar görüp yine de içindeki boşluğu dolduramayan fakat sonunda herseyin sevgiye dayandığını hayatının aslında düşündüğü kadar yaşamamaya değer kılan bir hayat olmadığını anlıyor...
Bu arada Ash ve Nora arasında sonradan birşey olmasını ya da en sonki hayatında kalmasını çok istemiştim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir denizyıldızı bütün hayatlarda denizyıldızıdır. Deniz yıldızının uzay mühendisi olduğu bir hayat yoktur. Belki benimde hayatımda bir şey yapacak halim yoktur.
İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.