Hem fantastik olup hem de insana çok şey katan bir kitapla karşılaşmak benim için tarif edilemez bir duygu oldu.
İnsanlığa dair çok şey anlatan, asla vazgeçemememiz gerektiğini öğreten bir kitap oldu benim için.
Tarif edilemez bir kitap, okuyup yaşamak lâzım. :))
"Korktum, hem de çok ama neyi öğrendim biliyor musun? Korkunun hiçbir şeye faydası olmayacağı gibi, bir de hayatını nasıl şekillendirdiğini. Korkular insanın hayatını nasıl şekillendiriyor bilemezsin. İnsanlar sırf korktukları için nelerden vazgeçip, neleri kaçırıyorlar tahmin bile edemezsin."