Genel olarak yalnızca " kanıt " gösterdikleri için insanların fikirlerinin doğru olduğunu asla kabul etmemelisiniz. Tam tersine elinizden gelen en büyük kuşkuculukla kanıtları gündüz gözüyle incelemelisiniz. İlk dürtünüz kendinizin ya da başkalarının en değerli inanışlarını boşa çıkaran kanıtlar bulmak olmalıdır. Gerçek bilim budur.
Gerçeği aradığımızı ya da gerçekçi olduğumuzu düşünürüz ama aslında gerginliğimizi azaltan, egomuzu dinginleştiren, kendimizi üstün hissetmemizi sağlayan fikirlere tutunuruz.