Çok heycan verici ve sürükleyici sanki o an orda mısınız gibi. İnsanların ne zorluktan sevdinden asla vazgeçyen bir hikayedir ve çok akıci bir dilde yazılmış bir kitap. Ve severek hiç sıkılmadan okuyacam bir kitap
"Küçük hanım 'okumak benim terapim' diyor ama okuduğu her kitaptan sonra ağlıyor, çünkü kitaplardaki kadınların sevildiği gibi sevilmeyeceğinden korkuyor."