Yine bir cinayet var resimi paylaşmayacağım fakat eski eşi tarafından öldürülmüş bir kadın var sadece bu da değil farklı kadınlar da var . Yeter artık ne istiyorsunuz kadınlardan ne bu şerefsizlik ölüm bir çözüm değil yorulduk artık cinayetleri görmekten biraz da güzel şeyler görsek. Kadınlar şiddete maruz kalıyor, hayatından ediliyor. Ne “namus”, ne “kıskançlık”, ne “öfke”… Hiçbiri bir cana kıymanın nedeni olamaz. Artık yeter! Her kadın yaşasın, her kadın gülümsesin. Kadın cinayetlerine dur diyin gerçekten YETER.