Rozerin

Rozerin
@Sterkesther
Geçen gün Haluk Bilginer'in bir röportajına denk geldim. Soru şuydu sizce mutluluk nedir? diye Cevap olarak şey dedi mutluluk mücadeledir eğer mücadele etmezseniz mutlu ya da mutsuz olmazsanız ama kendi hayatınız için mücadele edersiniz mutluluğu bulabilirsiniz diye
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadınn veya güçlü bir kadın denildiğinde çoğumuzun aklına sosyal mecralarda gördüğümüz kendilerini teşhir etmekle ya da güzelllikleriyle bir yerlere gelmiş kadınlar beliriyor ama bence asıl güçlü kadın hayır diyebilen kadındır. Bunu sadece kadınla da sınırlamamam gerekir aslında aslında güçlü insan istemediği şeye hayır diyebilendir. Ve bunu dedikten sonra onu uygulayabilendir. Yani kısacası kendi sorumluluğunu alabilendir. Peki böyle kadınlar gördün mü diye sorarsanız şu cevabı veririm: Evet gördüm hem de çok hatta sadece kendi sorumluluklarını değil ailelerinin çocuklarının sorumluluğunu alan kadınlar gördüm hem de birçoğunuzun cahiller hiçbirşey bilmiyorlar dediğiniz doğuda gördüm. Yani kısacası güçlü kadın diye biri gösterilecekse zengin koca bulup sosyal mecralarda tek işi gücü teşhir olan aman kocam benden ayrılmasın diye kendinden geçen kadınlar değilde, 5-6 çocuğuna bakmak zorunda olan,istemediği şeye hayır diyenn ya da hasta, engelli çocukları için kendini adamış kadınlar akla gelmeli. Çünkü bir makyajla bir elbise ile kimse güçlü ya da güçsüz olmaz❣️
Kazanmak zorunda olduğum bir hayatım var Albert camus
Everybody hurts sometimes Everybody hurts somedays Maroon 5
Çok uzun zamandır kafamı kurcalayan beni düşündüren bir konunun bugün cevabını bulmuş gibi hissediyorum kendimi. Tabi ki de kesin bu demiyorum ama içimden bir ses bunun olduğunu söylüyor. Soru şuydu: Hayatımda önceliklerim ve kurallarım ne? 1.kural: Allahtan başka kimse senin dostun değil, bir dost olarak Allah sana yeter. Allahtan başka kimseye muhtaç ya da minnettar değilsin kimseyi çekmek zorunda değilsin. 2.kural: kendine gel ve kendine hayatına, vaktine sahip çık. sen kendine sahip çıkmazsan kimse sana sahip çıkmaz. 3.kural:Allahtan başka bir yakınlık dostluk arıyorsan bu öncelikle ailen olmalı. 4.kural:kaliteli yaşa oku öğren kendini geliştir. Boş işler bir kara delik gibi seni içine çekecek girdikçe kaybolacaksın. 5.kural:Hiçkimseyi yargılama herkes hayattan anlayabildiği kadarını alır, senin aldığının doğru olduğu da kesin değil. Sen yalnızca kendine bak ..... Bu burada gelecekteki bana kalsın😜