équilibre

équilibre
@Stormind
~ Songs and books
Bana göre, sanatın ifade edemeyeceği hiçbir şey yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan düşmanını titizlikle seçmeli. Benim hiç aptal düşmanım yoktur mesela.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Gülmek , bir dostluğu başlatmak için hiç fena bir yol değildir ama bir dostluğu sona erdirmenin de kesinlikle en iyi yoludur.
Belki de cüretkârlık değildi bu, kaçınılmaz olandı.
Salt karakteriyle bile beni tamamıyla büyüleyebilecek biriyle karşılaştığımın ve eğer izin verirsem tüm benliğimi, ruhumu ve hatta sanatımı ele geçirebileceğinin farkındaydım.