équilibre

équilibre
@Stormind
~ Songs and books
Sonuç olarak, kesinlikle tek taraflı bakacaklarından dolayı, insanlara durumu anlatmaya çalışmak zaman kaybı olacaktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlara durumu anlatmak, asla işe yaramayacağını düşündüğüm bir yöntemdi.
Saygı görme fikri beni fazlasıyla korkutuyordu. Mükemmele yakın bir şekilde insanları aldattıktan sonra, her şeye gücü yeten ve her şeyi bilen bir kişi tarafından fark edilip ifşa edilmek ve ölmek isteyecek kadar utanç verici bir duruma düşürülmek, benim için saygı görmenin anlamıydı.
Ne istediğim sorulduğunda, nedense hiçbir şey isteyesim gelmemişti.
İnsanlar benim hakkımda kötü bir şey söylediklerinde, korkunç bir şey yaptığımı düşünür ve yaptığım şeyi sessizce kabul ederdim.