📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüce gönüllülük kendine istediğin her güzelliği, iyiliği başkası için de istemektir. Çağımızdan ne kadar uzak değil mi? Esasen böyle çoğalır iyilik, güzellik.Madem iyi bir Dünya istiyoruz ya bunu bilmek lazım önce. Hani herkesin ağzında ya erdemizlik.Sanki toplumu başkası oluşturuyor :) Ben, sen, o.. Biz olursak çoğalır iyilik. Kimsenin tekelinde değil huzur, mutluluk, iyilik, güzellik. Bi farkına varsak aslında hepimize yetecek kadar mutluluk var.. Başkası bir nimete sahip olunca sana kalmayacak diye bir durum yok yani. Toplumun her alanındaki bu kıtlık bilinciyle çok da fazla uzağa gidemeyiz herkesin haberi olsun. Kendine istemediğin her kötülüğü kardeşine de istememen, kendine istediğin her iyiliği de kardeşine istemen hanende iki anahtardır her zaman.. Fakat bunu da yapmak yürek istiyor işte.. Biraz cesaret diyorum..