Bir de seni hiç unutamadım diyorsun
Ben bunu hiç denemedim bile
Sana yakıştırdığım bütün yağmurların dediğini yaptım
Her sonbahar seni duvarıma astım
Adını yazdım düşen yaprakların üstüne seni unutmadım
Hiç denemedim bile ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım hemde çok iyi anladım valla;
Ben seni sevdiğim kadar bi duvarı sevseydim çiçek açardı ,sen bi yaprak bile vermedin, meğer senin kalbin duvardan bile katıymış onu anladım ben ....
CANIN SAĞOLSUN
Geçen gün yüzüme rastladım bir ilan panosunda,
Korktum birden, kusacak gibi oldum.
”Olur öyle” dedi palyaço,
”Herkes alçaktır biraz”
”Otur ulan!” dedim, bağırdım ona,
Ben bazen bağırırım biraz.
Turgut Uyar - Palyaço
Cahit Zarifoğlu'nun dediği gibi
Rastgele yürürken birden aklına geleyim sızlasın için ,boğazın düğüm düğüm olsun ama ağlama, ağlayamayacak kadar yansın için...