Sucsuzceza

Sucsuzceza
@Sucsuzceza
Dışımız serseri içimiz kütüphane.
Sanki bir film eleştirir gibi kitap eleştiriyorlar.😡
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saat gecenin bi yarısı halen güzel şeyler olacak diye bekliyoruz.
Kitap hediye eden olsa iyiydi.
Hadi her şey yolundaymış gibi yapalım.
Düşüncesiz geceler diliyorum.