"Fyodor Dostoyevski , insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler . Bu açıdan bakınca İstanbul'un benim hayatımda çok önemli bir yeri var . Çünkü ben bu şehirde olgunlaştım ."
Schopenhauer'in dediği gibi : Doğa onları türün devam etmesi için kandırmaya uğraşıyor . Aşk denilen şey , çocuk yapmakla sonuçlanması gereken bir kandırmaca mı gerçekten ?