Sude

Sude
@Sudecl
"Hiçbir zaman hiçbir şey için güneşi kaybetmemeye. "
Kimya Mühendisi
13 Mart
191 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Hayallerime ne olduğunu soruyordu. "Artık yoklar. Uzaklara gittiler."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Elimden tek gelen, şeker portakalı fidanımın küçücük gölgesine sığınmaktı."
"Şimdi uyuyalım. Uyuyup her şeyi unutalım."
"Ben senin yanından hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun? Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."