Sude

Sude
@Sudecl
"Hiçbir zaman hiçbir şey için güneşi kaybetmemeye. "
Kimya Mühendisi
13 Mart
191 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Gel buluşsun gözlerimiz, hatırlayalım beraberce Mehtabın altında filizlenen o bahtsız aşkı yine..."
"Ben geldim geleli açmadı gökler Ya ben bulutları anlamıyorum Ya bulutlar benden bir şey bekler Hayat bir ölümdür, aşk bir uçurum..."
"Neyi bekliyoruz Zeze?" "Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini."