Mehmet Ergün

Mehmet Ergün
@Sugarrman
Oysaki siyahın da bir rengi vardı, vazgeçmiş insanların taşıdığı umutlar gibi...
Seveni arıyorum, gören söylesin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umut keşfedilmemiş hayal kırıklığıdır.
İyi hissedene kadar hiçbir şey hissetmek istemiyorum😔
Olmazsa olmazımlarınızı bırakıp , olabildiğince olsunlarla gelin ...
Düşünün !!! Çünkü henüz yasaklanmadı...