KÜBRA

KÜBRA
@Sukutm
Hakkımda bilgin yoksa fikrinde olmasın... Sade yaşamak imandandır..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir tek biriçik olan Ol der olur..
Hududullah dediğimiz şey... Allah’ın sınırları... Allah’ın sınırları aşılınca neler olduğunu hep birlikte görüyoruz..
Sayın yönetmenim isimli okura yanıt verildi
KÜBRA
Olur efenim olur böyle şeyler insandır yanılabilir ☺️
sözlerin önemi yoksa susmak güzeldir
Muhattab aldıklarımızda Söylediklerimizin bi önemi yoksa söylemenin de önemi yok ne demiştik Söz kifayetsiz kalacaksa, anlaşılmayacaksa susmalı insan. Fazladan izahat, lisanen kabahattir demiştik ya tam da öyle. Sözü dahi incitmemeli insan. Seni anlayacak kulak yoksa karşında susmalı sözünün kıymeti olana denk gelme ümidi ile..
KÜBRA
Sözlerinde bir ruhu var anlamayan için ruhu yormaya gerek yok ki..