Okur yazar

Okur yazar
@SuleNurCicek
Açık ve net !
Yorum yaparken “DM” gibi yavşakvari yorup yapan beyni uçkurunda çalışan insanlar gerçekten ilgimi çekmezsiniz Arizona kertenkelesi gibi hareketlerde bulunup benim canımı sıkmayın. Son zamanlarda artan fake hesaplardan mütevellit kendi hesabıyla yazmaya bir tarafı yemeyen, fake hesapların arkasına sığınıp ahlaksızca yorum yazan şahsiyetler direkt mahkemelik olursunuz -daha önce mahkemeye verdiğim kişiler oldu- bunu bilin. Tartışmayı bilmeyen boş insanlarla vakit kaybetmem. Engeller geçerim. Bir konuya yaklaşırken argüman kurabilen, karşı çıkarken dahi saygıyı koruyabilen fikri “kişilikten” ayırabilen insanlarla konuşmak isterim. Yorum yaparken saygı çerçevesinde akıl süzgecinizden geçirerek yapın yapacaksınız. Karşımdakine “cinsiyet fark etmeksizin” sırf “insan”olduğu için yapılan yorumlara karşılık vermem benim nezaketimdendir. Başka imalarda bulunmanız sizin karaktersizliğinizdir. Yaptığım alıntılar da kendime, attığım başlıklar da kendime buradaki her şey “KENDİME”. Takipçi kasmak gibi bir derdim yok. Öyle olsa bir sürü kişiyi takip ediyor olurdum. Beni gerçekten okuyanlar takip etsin. Kimseyi zorla burada tutmuyorum istemeyen çıkabilir. Siyasi, dini içerikli tartışmalara girmem bana insanlığın lazım. Giyimim kuşamım beni kötü bir insan yapmaz. Yazdıklarım beni aşık ya da yalnız bir insan yapmaz. Okuduklarım; direkt beni tanımlamaz. Takibe aldıysam beğeni attıysam okuduğumu beğenmişimdir seni değil. Teşekkür etmene hiç gerek yok. Kimse kimseyi zorla takip etmek zorunda değildir. Bu beni egoist,havalı, burnu havada yapmaz.Takibi geri çekersin olur biter. Bir insan mesajınıza dönüş sağlamıyorsa devamlı seri bir şekilde mesaj atmak hoş değildir. Bir kere atarsın cevap almıyorsan atmazsın. “Bir şey sormak istiyorum” diyerek girizgâh yapmamalısın.Merhaba
Kübii
Okur yazar
Yazan tam bir aslan burcu dedim baktım ki öyle