Birine güzel bir şey söylediğiniz zaman ölmüyorsunuz, ama o yeni doğmuş olabiliyor.Birine kötü bir şey söylediğinizde göğe ermiyorsunuz, ama o yerin dibine girebiliyor.Özetlemek gerekirse nezaket kimseden bir şey eksiltmiyor.
Türk kadını artık aşktan meşkten vazgeçti.Sinirlenince dövmeyecek, ayrılınca öldürmeyecek erkek arıyor. Ve tarih boyunca erkeğin, kadını koruyup kolladığı söylendi. Sahi erkek, kadını kime karşı koruyup kolluyordu??
İşin en tuhaf yanı devlet hastanelerinde fakir fukaraya reçete yazan tek doktor çıkmıyordu.Nasıl ilaçtı ki bu? Hep milletvekili çocuklarına, para durumu yerinde olanlara, işini uydurup yardım kurullarından para koparanlara iyi geliyordu!