Nerden baksan on on iki yıldır şehir dışındayım adına gurbet diyorlar ama bence gurbet falan bu değilmiş…
Asıl gurbet ne derseniz ?
Asıl gurbet en çok ihtiyacın olduğu anda artık asla olmayacak bir nefesin bir canın bir sesin yokluğunu yaşamakmış…
#kalbimdekimeleğimmm #özlemekhemdeçok