Çünkü göçler ve taşınmalar bize bunu yapar: Evini bırakıp bilmediğin kıyılara gittiğinde kolayca, eskiden olduğu gibi devam etmezsin hayatına; içinden bir parça ölür ki bir başka parça en baştan başlayabilsin yeniden.
... yine de insanların mutluluğu aradıkları için âşık olduklarını sanmıyorum. Aşk, bana imkansıza ulaşma çabasıymış gibi geliyor. Erişilmez olana dokunmak için imkansızlıklar içinde debelenip durmak...