📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman,insana her şeyi kendi dönemi içinde değerlendirmeyi öğretiyor. Böylece kolaycı eleştiriden uzaklaşıyor,daha gerçekçi bir bakış kazanıyorsunuz. Bir insanı anlamanın en iyi yolu da kendinizi onun yerine koymak değilmidir? Fakir'i bilmeden zenginleşmek kabilmidir?
Shakespeare 'in olmak yâda olmamak dizesini "Bir ihtimal daha var", diye çevirmişti: " o da ölmek mi dersin?" Yarım asır,dizeler dolusu şiir serpti yüreğimize...
Ve bindiği kısrağı koşturarak dörtnala, "yapraklarla ağaçlarla " Nâzım'ın ormanına gitti