Sen yanlış anlamışsın, okumak boş vakitte yapılan bir iş değildir. On dakika bile olsa vakit ayıracaksın ve okuyacaksın. Cep telefonu ve televizyon gibi gereksiz işlerle günde yedi saatten fazla zaman harcıyorsak bunun on dakikasını okumak için ayırmak çok değil
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar. Neden hiç kimse başkalarının ölümüyle ne yapmamız gerektiğini öğretmez? Neden kimse bize nasıl ölündüğünü, nasıl ölmemiz gerektiğini öğretmez?