Bir gün dediğin sürece o hayalin asla sonu gelmeyecek. Güzel bir hayal olarak sonsuza dek sürecek. Gerçekleşmeyecek belki. Ama ben bunun bir yaşam biçimi olduğunu düşünüyorum. Somut bir plana bağlanmayan hayaller kurmakta yanlış bir şey yok. Hayal kurmak günleri daha keyifli hâle getirir.
Bahar neredeyse geldi ve neredeyse hiçbir şey değişmeyecek olsa da çok yakında penceremin karşısındaki kayısı ağacında narin çiçeklerin tekrar belireceği düşüncesi kalbimi sessiz bir sevinç ve yeni bir şeyin beklentisi ile dolduruyor. Ve her zaman içinde yaşadığımız koşulları seçemesek de yine de bir seçim hakkımız var. Bu dünyaya nasıl bakacağımız, sıcaklığını nasıl koruyacağımız, onu kendi ellerimizle nasıl yaratacağımız ve başkalarıyla nasıl paylaşacağımız.
Tanita Giu kanalından.
+Kimseye güvenmiyor gibisin?
-İki kişi olunca biri mutlaka ağlar. 3 kişi olunca mutlaka kavga çıkar. Daha kalabalık olunca da yalnız hissedersiniz.
The Art Of Sarah dizinden.