Sümeyye ÇELEN

Sümeyye ÇELEN
@SumeyyeClen
İnsanlar ânı yaşamayı neden ancak an geçip gittikten sonra fark ederlerdi?
Sayfa 86·Kitabı okuyor
Reklam
Dünya, onunla tek başına yüzleşmek zorunda olmadığınızda daha az ürkütücü olabiliyordu.
Sayfa 80·Kitabı okuyor
Yazmak, rahat hayat sürmenin zor yoluydu.
Sayfa 70·Kitabı okuyor
Keşke insanlar da kitaplar gibi olsalardı. Bir romanın yarısına gelip de beğenmediğinizi fark ederseniz onu bir kenara bırakıp yenisini bulabilirdiniz. Aynısı filmler ve diziler için de geçerliydi. Öyle yaptınız diye kimse sizi yargılamazdı, vicdan azabı duymazdınız, siz söylemek istemediğiniz takdirde kimse bilmezdi bile. Ama insanlar söz konusu olduğunda sonuna kadar gitmek zorunda kalırdınız ve ne yazık ki herkes sonsuza dek mutlu yaşamazdı.
Sayfa 54·Kitabı okuyor
Sevgi piyano çalmak gibiydi, alıştırma yapmazsanız nasıl göstereceğinizi unutuyordunuz.
Sayfa 50·Kitabı okuyor
Reklam