Hiçbir zaman her şeyden tam emin olmamak gerekiyormuş. Israrla ben bilirim dememek gerekiyormuş. Bazen bildiklerimiz yanlış olabilir o yüzden hep açık olmak gerekiyor dışarıya.
İonPlaton (Eflatun) · Karbon Kitaplar · 2021712 okunma
Ben daha farkı bir şey bekliyordum ama kitabın arka kapağını okuyunca her şey yerli yerine oturdu. Anlatılmak istenen ölüm değil de nasıl ölündüğüymüş. Tıpkı kitabın ismi gibi. Ben ise ölümün insan üzerinde bıraktığı o derin duyguları bekliyordum açıkcası...
Gerçi kitapta fark ettiğim bir şey var. "Ölenle ölünmediği."
Nasıl ÖlünürEmile Zola · Karbon Kitaplar · 202024,4bin okunma
Dikkat spoiler
Kitap aşırı iyi. Son günlerde mesleğimin istikbali hakkında yaşadığım korkunun verdiği bir hisle okudum bu kitabı. O kadar güzel anlatılmış ki. Kadının korkusunu iliklerime kadar hissettim. Böylece kendi korkumdan bir nebze de olsa uzaklaştım. Kadının eşinin tavrı o kadar şaşırttı ki beni. Kadın cinayetleri duymaya alışmış bana garip geldi... Hayat bize dehşeti normal kabul ettirmiş. Bunu fark ettim. Kendime bir söz veriyorum yaptığım hataları tıpkı bu adam gibi anlayışla karşılayacak biriyle evleneceğim. Gerçekten kitaplar insanın hayatına yön veriyor.
Çizgi film gibiydi. Güzeldi. Maceralı dört bölümden oluşuyor. Her bölümün kendine göre bir heyecanı var. Çocuklar için bayağı iyi. Bu arada yetişkinler de okuyabilir.
Açıkcası hayatıma kocaman bir ışık tuttu. Manipüle edildiğim bir çok noktayı gördüm ama en kötüsü aşk bombardımanı oldu. Bu bombardımana uğramadan önce okumuş olmayı ne çok isterdim. Bence bu kitabı herkes okumalı. Başımıza gelmeden önlem almak için bir emniyet kemeri misali bu kitabı okumak.