Yaaaaaa haci ben daha cocuktum. Okuduklarimla hayata söndüm yiaaaa.dhdhjsjdjs.Canim wattpad kitabi okumak istedi ve önüme bu çıktı. Okuduğuma azicik pismanim. Azi birak cok pismanim. Ama begendigim karakterlerde oldu. Cengo ve kızıl.düşuncelerim bukadarr
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Ünlülerin hayatı ama daha cok bilinmeyenlerin hayatı. Okuduğum en iyi kitaplar arasına girdi. Her bir hikayesi etkileyici ve akılda kalıcı. 1 hafta geçsin bidaha okuycam. Hızımı alamadım. Hahahahahahah
Öncelikle kitap wattpad kitaplarina benziyor. Eger 2 sene once okusaydim gercekten begenmis olurdum cunku o siralar ergenligin verdigi dusunceyle guzel gelebilirdi.ama suan okudugumda gercekten sıkıci geldi.kitapta tek etkilendigim yer ise aylin'in anasi bedia'nin aile iliskileri oldu. Drama seviyorum galiba ondanda olabilir Jajdjafhjsdj. Aslından bi bakıma da güzeldi.ah Alper ah... Alper masum biri bence yaaaa(yekta'yi oldurmesi disinda). Ve bir okadarda cesur. Kim sevdigi icin adam öldürürki. Alper seni çok iyi anliyorum.