Sebahat oral

Sebahat oral
@Sumeyyeoral
En kötüsü de sahip olmadığın şeylere, ait olmandır. -Franz Kafka
Reklam
Maybe in another life... (Belki başka bir hayatta...)
"Susmanın kalesine sığınıyorum Önünmde karanlıkta duvarlar Sırtımda insan yüklü bir gök var..."
Kimse bir başkasını yargılayabilecek kadar kusursuz değildir.Ama bazıları bu hakkı kendinde görebilecek kadar hadsizdir... -Carl Gustav Jung
Karşınızdaki insan sizi hayatınde nereye koyarsa,sizde onu oraya koyun,ne eksik ne fazla... -Özdemir Asaf
Reklam