Bu hayatta hiçbir şey konusunda "zorunda" değilsiniz. Tüm bu fikirler bir ayet değiller, dünyada yaşayan her insan kadar görüş var. Her birine uymanızın mümkün olmadığı gibi, her insanın fikrine katılma zorunluluğunuz da bulunmuyor. Hayatınızı nasıl yaşayacağınıza yalnızca hayatın sahibi olan siz karar verirsiniz. Birinin fikrini çok yüksek sesle ve kalabalık bir destekle sunması onu doğrunuz yapmaz. Fikrinize değil, fikrinizi söyleyebilme hakkınıza saygı duyuyorum. Hepinizin fikrine saygı duyamam, bazılarınızın fikirleri çok saçma. Bırakın da yaşayalım.