Sunay

Sunay
@Sunay_24_
İkimizde susmuştuk, sadece bir birimize baktık... öyle bir baktık ki, tüm acılarımızı konuşmadan anladık
Reklam
Artık her şey önemsizdi, biri bağırdımı, kızdımı, sevdimi, sevmedimi, hepsi önemsizdi...
Neyin var? Unutmak istemiyorum. Neyin var? Zamanın kalbi yok. Neyin var? Sevmek neden bu kadar yıkıcı. Neyin var? Merhamet ruhunu yitirdi. Neyin var? Yalnızlık tanrıya şarkı söylüyor. Neyin var? Acı, sevinçten çok büyük. Neyin var? Yaşıyorum neyim olsun daha.
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatyada olur veyahut bir umutda Sabahattin Ali
İçinden gelmiyorsa içinin bir bildiği vardır.
Reklam