Sağın fikirleri medyayı ele geçirmiş durumda, her yerdeler ve sol, birkaç yıldan beri, kendi dilini yaratmak yerine sadece sağın diline ve sorularına cevap yetiştirmeye çalışıyor, sadece tepki veriyor.
İmparatorluğu böyle yönetiyorlar, öyle değil mi? Yerlilerin kıpırdamasına müsaade etmeyerek. Halk sınıflarının kıpırdamasına müsaade etmeyerek. Cömert davranmazlar çünkü zenginlikleri başkalarının sefaletine bağlı. Bu yüzden başka türlü bir topluma ihtiyacımız var - eşitlik, dayanışma ve özgürlük üzerine inşa edilmiş bir topluma.
Aşırı sağın yükselişinden mutlaka bahsetmek lazım, bu çok büyük bir tehdit ve bence popülist, milliyetçi söylemlerin ardında büyük şirketlerin çıkarlarını gizliyor.