❛S❛

❛S❛
@Suoz10
Sevgili kendim; İçinden gelmiyorsa, içinin bi bildiği vardır.
"Adam vuracak kadındım, adamın birine vuruldum..🤍🦋"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkes herkessiz yaşar."
İnsan yormadan sevmeyi bilmeli..🦋
Söylenecek çok şey var ama söylememeye karar verdim.🌿
Atladım ben o uçurumdan gök tutar sandım, tutmadı..