❛S❛

❛S❛
@Suoz10
Sevgili kendim; İçinden gelmiyorsa, içinin bi bildiği vardır.
En güzel günler daha yaşanmadı.🪶🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabret mucizeler bizi bekliyor.✨
Yalnızlık paylaşılmaz.
Ve Duamdır
Rabbim kimseye gönül uzaklığı vermesin.✨🙏
Yetim bir kederin gölgesi var, kalbimde...