❛S❛

❛S❛
@Suoz10
Sevgili kendim; İçinden gelmiyorsa, içinin bi bildiği vardır.
Ben aşık olmanın güzel birşey olduğunu düşünmüştüm hep.
Sayfa 3 - Genel yayın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman geçer, insan değişir.🪶🤞
Seven sevdiğiyle güzelleşir.🪶🤍
Ve diyorlar ki biz büyümüyoruz büyüyen yalnızlığımızdı..🪶
Ben garip sen güzel dünya umutlu.🌿