❛S❛

❛S❛
@Suoz10
Sevgili kendim; İçinden gelmiyorsa, içinin bi bildiği vardır.
Güzel kızım, kalbini kimseye açma.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Allah hiç kimseyi umutla yürüdüğü yoldan, hüzünle geri döndürmesin.."
Bir kalbe iki sevda sığmaz...
Zamanla tanırsın insanları...🍂
"Gülüşü kilometrelerce öteden ruhuma sızıyordu.."🖤