❛S❛

❛S❛
@Suoz10
Sevgili kendim; İçinden gelmiyorsa, içinin bi bildiği vardır.
"Ne alemdesin yaşama sevincim benim?" Nazım Hikmet Ran🍁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan
anladığı ve anlaşıldığı insanla çiçek açar.🍂
Günaydın:)
Ne güzel söylemiş Mevlana; Düne dair ne varsa, dünde kaldı cancağızım. Bugün yeni bir gün, Yeni şeyler söylemek lazım.
Gülüşünün kıyısında hayallerim var..🖤
Günün sözü 21:26
Gülümse, mutlu görün ve hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam et...🍁