Hiç bahsetmeyeceğim. Şu dünyada üç kişi de kalsan düşündüğün, inandığın yoldan gitmenin hayat olduğundan bahsetmeyeceğim. Veya düşüncesi ve inancı uğruna yaşamanın nasıl bir özgürlük alanı olduğundan da bahsetmeyeceğim. İnsanlığa, o büyük kavrama, içini doldurmaya bir nefes üflemenin, vicdanın, adaletin herkes için yaşanabilir bir dünya kurmaya yeterli olduğunun da bahsini açmayacağım.