"Her şey bir merhabayla başladı." diye konuştu. "Sana bir sefer daha merhaba demeye korkuyorum."
Dudaklarımı araladım ve gözlerimi muhtaçça yüzünün her yerinde gezdirdim. Delirecek gibiydim, şurada ölsem gıkım çıkmazdı zira o yanımdayken ölmek sanırım ölümün en güzel olanıydı. Burnumu çektim sersemce. "Bu sefer ben deneyeyim o zaman," dedim gözlerine bakarken. Duraksadı.
Umudu ellerimize verdim, sonra bize seslendim: "Mehaba."