Bu muazzam gök kubbe altında hepimiz çok gülünç ve sefiliz.İlk kez on yaşındayken,dünya karşısındaki küçüklüğümün bilincine vardım.O zamandan bu yana ne kadar çok acıya katlandım ve ne kadar uzun bir süre geçti.
Yüksek bir idrak seviyesine ulaşmış bir insan için,hayal etmek,binlerce başka güzel özelliğinin yanı sıra,her eylem ve her ilerlemenin süsü ve itici gücüdür.