Girişte yazar bu eserin tamamen edebi nitelikte olduğunu ve hiçbir şekilde kanıtlama çabası olmadığını belirtiyor. Kitap bu yüzden ilgimi çekmişti, hatta başlangıç kısmı edebi anlamda çok başarılıydı. Ancak kitabın geneline bakınca bu edebi devamlılığı göremedim, olayları tarih kitabı gibi birbiri ardınca sıralamış gibiydi bazı kısımlarda, özellikle savaş olaylarında. Kitabın sonlarında ifadeler daha sanatsaldı. Kitap genel olarak fena değildi, çok beğendiğim bölümler de oldu. Son olarak, yazarın dilini ne kadar beğensem de dine yaklaşım tarzını biraz katı buldum. İfadelerini sorguladığım bölümler oldu (dinin kadına yaklaşımındaki yorumlamaları gibi).