Çok yüz veriyoruz herkese, bile isteye kötülüklere kapı açıyoruz bazen. Baran Güzel bir öyküsünde, "Birinin seni ne kadar hayal kırıklığına uğratacağı, onun için açtığın alanın genişliğiyle ilgilidir," der. Hayal kırıklıkları da bu hayatın bir parçası, doğru. Fakat bile bile de kendimizi yıpratmak, hiçbir şeye değmiyor. Herkese hak ettiğini vermeli.