Susmak güzeldir

Susmak güzeldir
@Suzzzz
Uçurumun kenarındayım Hızır.. #gülce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çiçek açmış dokunduğun bütün kapılar... #şiir