Sevda

Sevda
@Svdaak
Bazen yolun sonu hayrın başıdır..
"Güzel şeyler saat tutmaz... Bir sabah hiç beklemediğin anda kapını çalar. Çünkü hayat, en kıymetli hediyelerini uzun uzun haber vererek getirmez. Bazı insanlar aniden girer hayatına, bir cümle yönünü değiştirir, bir yol seni bambaşka bir kadere çıkarır. Bu yüzden sürekli "ne zaman?" diye sorma. Toprak bile çiçeği sessizce büyütür. Sabret... Çünkü kaderin en güzel sürprizleri gürültüyle değil, bir anda gelen huzurla olur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her savaşa girmek cesaret değildir. Bazı savaşlardan uzak durabilmek de insanın kendine duyduğu saygının göstergesidir.
Sükûnetle barışmak, kimseye haddinden fazla anlam yüklememek. Hayatı yük değil, yol bilmek. Taşmadan dolmanın dengesini kurmak. Gönlün 'olmaz' dediğine başkası için 'evet' dememek. Gerçek huzur budur.
Sükût ettim zira kelâmın kifâyetsiz kaldığı yerde tevekkül konuşur.
Bütün öfkem dindikten sonra , İçimde birşey sessizce çöktü . Ne kızgınlık kaldı ne de güç. Sadece kalbime yerleşen, Kimseye anlatamadığım bir hüzün...