Sevgi

Sevgi
@Svg25
Bahar gibi geldin ömrüme
İnsan sevilmekten çok anlaşılmak istiyordu belki de.
Reklam
En güzel intikam, iyileşmektir, yoluna devam etmektir.
Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı.
Bir insanda hiç empatinin olmaması da insanlığını sorgulatır.
Şu ellerin taşı hiç değmez bana. İlle dostun attığı gül yaralar beni.
Reklam