Sevgi

Sevgi
@Svg25
Bahar gibi geldin ömrüme
Yanlız olmak, yanlış yerde ve yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kırgınlık ve nefret duygunu değmeyecek insanlara heba etme.
Zaten bize en büyük zararları en yakınımızdaki insanlar vermedi mi?
Unutma düşman kör nişancıdır, ama dost nerden vuracağını bilir.
Keşke bazı insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsaydı ya da bazı insanları hiç tanımamış oldaydık.