O yollardan geçtim çünkü yolculuk nasipti. O kişilere denk gelmem, daha iyilerini tanıyabilmem için vesileydi. Mutluluğu hissetmem için, acıyla da karşılaşmam gerekliydi. Hayatta hiçbir şey tesadüf değildi. Ya bir şeyler öğretti, ya da öğrenmem için şans verdi.
🍀🍀🍀
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskidendi herkese gözüm kapalı güvenip, toz kondurmayışım. Kimse için 'o asla böyle bir şey yapmaz' demiyorum artık. Çünkü görüyorum, duyuyorum ve işitiyorum.
Herkes her şeyi ustaca yapabiliyor artık.