Çok önemli bir sorum var.Bi'kız var ve bu kızın babası annesini aldatıyor.Bunu kız biliyor ama anne bilmiyorsa kız ne yapmalı?Düşünmekten uyuyamıyor ve babasına her baktığında o uzun süreli evliliğinde sevgisi olmayan bununla birlikte saygısı da olmayıp bunu yapan adamı görüyor.Dengesiz davranıyorsa her mutlu anında bu olayı beyninde bir anda beliriveriyorsa ne yapmalı?Bu olayın anne ve babası arasında olduğunu biliyor ve bunu teselli cümlesi olarak duymak istemiyor.Sadece bu duruma daha da sürüklüyor.Kısacası biraz daha bu durumu anlatmazsa birilerine kafayı yiyecek ama zaten bir "aile" olamayan ailesi onun yüzünden ayrılacağını düşünüyor.Diğer tarafıysa söyle gitsin, ne olacaksa olsun diyor.Kısacası iki ucu b*klu değnek.