Beni takip edip takip etmediğimi görünce takibini geri alanlara sesleniyorum, bir daha kimse aynı vaziyete düşmesin diye.Buraya ilk geldiğim zamanda da söylemiştim zira tekrar etmek durumunda kaldım.
Beni takip ettiğinde girer hesabındaki paylaşımlara bakar ve rsam takibime alırım.Anlatabiliyor muyum?Kendi çapında takılan biriyim.
Bu sebeple, yalnızca takipçi kazanma niyeti güdenlerin başka kapılara yönelmesini rica ederim.
Acılarım heveste, güneş açar aheste, bir kapalı kafesteyimTopu topu bi deste, ara sıra bi besle, iki nota bir besteyimSeni çöpe atacağım poşete yazıkBi sigara yakacağım ateşe yazık
Yüreğine ateş düşmüş, kara haber varGelen olmaz, giden olmaz, ah çeker ağlarPencerede kala kalmış, yolunu beklerGelir anam, gelir desem, desem yalandır...