e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
45 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Üst komşu gecenin bu saatinde yine kendi çapında ufak bir konser veriyor,Allah'ım sabır ver..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sükûnetim deliliğimden...
Müzik
Yalnızlıksa, konuyu bilen benim Sorgusuzca, yine seven benim Zamansızca, karşımda hayalin Rica etsem, lütfen gider misin?
Müzik
Kardan adam yapsak senle Oyunlar oynasak Artık seni görmüyorum... Sanki gittin uzak ülkelere Eskiden çok yakındık Şimdi uzak.
Seni az seviyorum...
Sen de fark ettin mi?Az dediğin, küçücük bir kelime.Sadece A ve Z.Sadece iki harf.Ama aralarında koca bir alfabe var.O alfabeyle yazılmış on binlerce kelime ve yüzbunlerce cümle var.Sana söylemek isteyip yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında.Biri başlangıç, diğeri son.Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar.Yan yana gelip de birlikte okunmak için.Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler.Senin ve benim gibi... Bu yüzden, belki de, az çoktan fazladır.Belki de az, hayat ve ölüm kadardır! Belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir.Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir.Belki de az, her şey demektir.Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir....
Duygu ve Düşünce