e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
45 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Seni rüyamda gördüğümde daha uyanmadan anlıyorum rüya olduğunu.Öyle sağlam bitmişiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın 4 evresi: Hayret. Gayret. Sabret. S'ktiret.
Çok konuşmam, kimseye uzun uzun bir şeyler anlatacak kadar kelimem yok.Belki de enerjim yoktur, bilemiyorum."Soğuk nevale" insan tabirini ziyadesiyle karşılıyor bulunmaktayım.Kimse benimle -en azından realde- fazla muhatap olmak istemezki bu benim perpektifimden gayet iyi bir durum ama benle konuşmak isteyeni de tabiri caizse hayvan gibi karşılık vermiyorum.Uzun uzadıya konuşmadığımın altını tekrar çizerekten lafımı da esirgemediğimi belirtmek isterim.Mamafih dobra olduğumu açıkça izah ediyorum.Bana kırılan, darılan birisi de yeteri kadar beni tanımamıştır.Demem o ki ben kimseyi bilerek incitmem sadece annemin deyişiyle sivri dilimden kaynaklı can yakarım.Saygılar.
Seni kim israf ediyor? Ben her zerrene muhtaçken. Nejat İşler
Geçen salona gideyim dedim, insan yüzü görmek amacı ile - insanlık için küçük benim icin büyük bi' adım - gitmez olaydım.Annem ve arkadaşı örgü örerek - klasik türk kadını:) - Esra Erol izliyorlar.Hadi dedim gidip bi' oturam lakırtı ediyim.İster istemez Esra Erol izledim.Adamı kanser eder bu program.Hayır kanser ediyor ama kalkamıyorsunda başından sishjshsjs.Müge Anlı'mız bitti, Esra Erol'umuz başladı. (: