Çok konuşmam, kimseye uzun uzun bir şeyler anlatacak kadar kelimem yok.Belki de enerjim yoktur, bilemiyorum."Soğuk nevale" insan tabirini ziyadesiyle karşılıyor bulunmaktayım.Kimse benimle -en azından realde- fazla muhatap olmak istemezki bu benim perpektifimden gayet iyi bir durum ama benle konuşmak isteyeni de tabiri caizse hayvan gibi karşılık vermiyorum.Uzun uzadıya konuşmadığımın altını tekrar çizerekten lafımı da esirgemediğimi belirtmek isterim.Mamafih dobra olduğumu açıkça izah ediyorum.Bana kırılan, darılan birisi de yeteri kadar beni tanımamıştır.Demem o ki ben kimseyi bilerek incitmem sadece annemin deyişiyle sivri dilimden kaynaklı can yakarım.Saygılar.