Bir yılda ders çalışabilmemiz için 365 gün var.52 gün pazarları kaldırırsak 313 gün kalıyor Yarın havaların çalışmak için çok sıcak olduğu 50 gün var yani geriye 263 gün kalıyor.Her gece ortalama 8 saat uyursak bir sene için düşünürsek saatler 122 gün yapar.Geriya 141 gün aklır.Kendimize her gün 1 saatçik zaman ayırsak 15 gün daha azalır.Kaldı 126 gün.Her gün yeme içme için 2 saat harcsak 30 gün gidiyor.96 günümüz kalıyor.
İyi bir öğrenci dışarı sadece 2 saat gezip tozmaya harcasa, yılda 92 gün eder, geriye sadece 4 günümüz kalır.Eee biz de insanız 3 günde hastalanırız, geriye 1 günümüz kalıyor...aaa!...tesadüfe bakın o günde doğum günümüz..